Brand in woning Malden snel geblust

Brand in woning Malden snel geblust

MALDEN – De brandweer is zondagmiddag uitgerukt naar een brand in een woning aan De Wieken in Malden. Daar was op één van de slaapkamers brand uitgebroken.

Elektrische storing

De brand is vermoedelijk ontstaan door een elektrische storing. Daardoor zijn mogelijk verschillende materialen in brand gevlogen. De bewoner is zelf in staat gebleken de brand te blussen.

Rook ingeademd

Bij de brand is niemand gewond geraakt, maar omdat de bewoners de brand zelf hebben geblust, hebben ze wel wat rook ingeademd. De bewoner die de brand heeft geblust is daarom nagekeken door het aanwezige ambulancepersoneel. 

Nu op radio RN7: {{ current_item.title }} {{ current_item.title }}
Straks:
{{ next_item.title }}
{{ next_item.title }}