Bewoners blussen zelf brand in badkamer

Bewoners blussen zelf brand in badkamer

HERVELD – De brandweer rukte zondag uit voor een badkamerbrand, maar hoefde uiteindelijk niet te blussen. Dat hadden de bewoners van het huis namelijk zelf al gedaan. De brand was ontstaan in de wasmand, en rond 13.00u ging de brandweer er met twee eenheden op af. Ook kwamen twee ambulances in actie.

Troostknuffel

De bewoners zijn nagekeken door het ambulancepersoneel, omdat ze wat rook hadden ingeademd. Niemand hoefde naar het ziekenhuis. De jonge zoon van de familie kreeg van de hulpdiensten een pluchen teddybeer cadeau tegen de schrik.

De brandweer doet nog onderzoek in de woning, om vast te stellen of er veel rookschade is, bijvoorbeeld aan het ventilatiesysteem.

Foto: John Beckmann / RN7

Nu op radio RN7: {{ current_item.title }} {{ current_item.title }}
Straks:
{{ next_item.title }}
{{ next_item.title }}